Kyjev zakázal ruské televize, Moskva protestuje

Z Wikizpráv
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Středa

Russia Today a Dmitrij Medvěděv

Web České tiskové kanceláře České noviny přináší informaci, že kyjevský soud pozastavil vysílání několika ruských státních a polostátních televizí na Ukrajině. Ty podezřívá z „šíření informací, které ohrožují národní bezpečnost, svrchovanost a územní celistvost Ukrajiny, propagují válku, násilí, krutost, podněcují národnostní, rasovou a náboženskou zášť a napadají lidská práva a svobody“.

ČTK kromě širšího rozebrání problému doplňuje, že Moskva proti soudnímu opatření vzápětí protestovala. Označila ho za útok na lidská práva včetně svobody slova.

Ruské televizní stanice jsou zahraničím a ruskou opozicí vnímány jako nástroj kremelské propagandy.

Zdroje[editovat]

  • Kyjev zakázal ruské televize, Moskva protestuje. České noviny [online]. 2014-03-26 [cit. 2014-03-26]. Dostupné z: [1].